hidup ini....

HiDuP iNi SaTu PeNcARiAn ^^,
Pencarian itu sangat bermakna kepada kita... Hasil pencarian itu amat berharga kepada kita... Malah ia akan memberi cahaya dalam kehidupan kita seharian.... Ayuh mencari... umat Islam takkan puas mencari... Pencarian Itu Sinar Buat kita yang Bergelar Umat Islam....

Sunday, November 6, 2011

mencari mood sebelum aidiladha


sebelum ari raye aku memang xde sikit powm mood nak raye... 
baju raye powm aku bwu j ambik ptg sebelum raye..
tu powm aku minta tolong kakak ku...

malam raye...
mmmm tudung aku belum potong n jahit lagi...
Allah memang xde powm aura raye....
jam hampir lewat malam..
aku kuatkan kudrat untuk jahit tudung serta
 basuh baju n tudung untuk pakai keesokannya...

Allah... kenapa xterketuk ati ku untuk hari esok???

kekuatan wajib ku cari malam tu juga...
buka laptop dan blog walking sekejap..
banyak coretan2 yang ku bace..
amat menenangkan kalbu ku dan menyentuh perasaan ku...
Alhamdulillah ya Allah...

Akhir ye....
YES!!!!! esok raye korban....

* aku mesti korbankan waktu tidur ku untuk mengapai impian
* aku mesti korbankan kelapangan ku untuk mengejar kesenangan kelak
* aku mesti korbankan nafsuku demi kebaikan
* aku mesti korbankan.......
* aku mesti korbankan.......
* aku mesti korbankan.......
* aku mesti korbankan.......
* aku mesti korbankan.......

sebagai anak, adik, dan pelajar mesti keatas ku korban apa yang sesuai pada masa kini..

# PENGORBANAN TITIK KEJAYAAN#


No comments:

Post a Comment