hidup ini....

HiDuP iNi SaTu PeNcARiAn ^^,
Pencarian itu sangat bermakna kepada kita... Hasil pencarian itu amat berharga kepada kita... Malah ia akan memberi cahaya dalam kehidupan kita seharian.... Ayuh mencari... umat Islam takkan puas mencari... Pencarian Itu Sinar Buat kita yang Bergelar Umat Islam....

Thursday, May 2, 2013

Falsafah Saya

jeng jeng jeng... heheeee...


Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah... 

This is my banyak2 trial untuk buat falsafah sendiri..
 dulu da buat da, tapi my 1st falsafah saya my lectrr kata falsafah saya jiwang sangat
ye la.. falsafah mula-mula tu sangat menyentuh hati
sampaikan aku tergetar2 masa bentangkan kat depan
sedih dan dayu ketika itu...

Semalam, kita orang satu kelas sekali lagi ditaklifkan untuk proceed buat falsafah,
dan diwajibkan submit sebelum jam 5pm hari ni..
saya dengan kepenatan semalam fikir nak buat pagi tadi..
tetapi Alhamdulillah la sebelum tido semalam buka spectrum.. 
saje2 nak tengok apa2 yang terbaru..

bila klik pada madah sejarah dan falsafah
tengok la arahan buat kepada kami, bile tgk masa submit
kene submit sebelum jam 5a.m... 

Allahurabbi..
ku gagahkan jua dengan mengharapkan pertolongan mu,
akhirnya ku dapat siapkan benda nie pada jam 3a.m
ALHAMDULILLAH

Sebenarnya, falsafah dan justifikasi bagai 
dah siap kul 1 lagi...
tapi nk mengedit tu punya la lama
disebabkan xde idea sangat
lama la jugak duk edit2
tukar jenis2 font
last2 dekat kul 3 baru siap...
and submitted..

ALHAMDULILLAH sekali lagi


No comments:

Post a Comment