hidup ini....

HiDuP iNi SaTu PeNcARiAn ^^,
Pencarian itu sangat bermakna kepada kita... Hasil pencarian itu amat berharga kepada kita... Malah ia akan memberi cahaya dalam kehidupan kita seharian.... Ayuh mencari... umat Islam takkan puas mencari... Pencarian Itu Sinar Buat kita yang Bergelar Umat Islam....

Saturday, May 30, 2015

DONE FOR MRI

DONE FOR MRI
TQ echah temankan.
.
Satu perasaan yang sangat2 menyentapkan hati arinie.. bila mana ak ditolak masuk ke dlm lubangnya, aku mula merasa lemas.. lemas dek kesempitan lubang/terowong itu.. bersama ku dibekalkan satu alat utk ditekan skiranya aku sukar bernafas..
Ibrah yg dpt diambil, dalam kubur nanti lg sempit, lg rasa terhimpit, lg gelap.. tetapi yang meluaskan kubur kita adalah amal kebaikan/ pahala yg ada pd kita..
Persoalannya, sediakah aku untuk mati? Allaaaaaaaaaaaaaaahhh.... Berat rasa persoalan sebegini.. Namun tetap kena tempuhi kerana  mati itu pasti. “Tiap-tiap yang bernyawa akan merasai mati, dan bahawasanya pada hari Kiamat sahajalah akan disempurnakan balasan kamu. Ketika itu sesiapa yang dijauhkan dari neraka dan dimasukkan ke syurga maka sesungguhnya ia telah berjaya. Dan (ingatlah bahawa) kehidupan di dunia ini (meliputi segala kemewahannya dan pangkat kebesaran) tidak lain hanyalah kesenangan bagi orang-orang yang terpedaya.” (Al-Imran: 185)
Aku memohon maaf semua atas sgala kesilapan,kekhilafan, terasa hti dsbnya.. andai aku ada terhutang, mntak la deh..
Moga result yg diperolehi nanti baik2 saje..

No comments:

Post a Comment