hidup ini....

HiDuP iNi SaTu PeNcARiAn ^^,
Pencarian itu sangat bermakna kepada kita... Hasil pencarian itu amat berharga kepada kita... Malah ia akan memberi cahaya dalam kehidupan kita seharian.... Ayuh mencari... umat Islam takkan puas mencari... Pencarian Itu Sinar Buat kita yang Bergelar Umat Islam....

Sunday, April 21, 2013

DAHSYAT VS SAYANG

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah

Alhamdulillah saya kini adalah penutut di sebuah universiti yang pertama di Malaysia..
saya sangat bersyukur kerana telah ditetapkan di universiti ini...

banyak cabaran2 yang telah mengajar saya menjadi seorang yang HEBAT..
cabaran yang telah saya lalui pastinya bermula dengan tidak mahu kemudian aliran air mata mengalir kemudian pasrah..
Alhamdulillah berkat kesabaran dan dorongan MA ABAH, KELUARGA, SAHABAT2 dan SEMUANYA
saya masih lagi penutut  di universiti ini..

rasa sayang saya terhadap universiti ini semakin bertambah setelah berakhirnya satu khursus Kem Jati Diri Tahun pertama yang telah diadakan di Seri Menanti Resort, Kuala Pilih...


terima kasih atas anjuran ini...

I LOVE HEP
I LOVE UM


NUKILAN UNTUK AZAMI...
HEHEEe

No comments:

Post a Comment