hidup ini....

HiDuP iNi SaTu PeNcARiAn ^^,
Pencarian itu sangat bermakna kepada kita... Hasil pencarian itu amat berharga kepada kita... Malah ia akan memberi cahaya dalam kehidupan kita seharian.... Ayuh mencari... umat Islam takkan puas mencari... Pencarian Itu Sinar Buat kita yang Bergelar Umat Islam....

Friday, March 8, 2013

Saya Suka Orang yang Berterus-Terang


"anti, lau ada ape2, reconfirm dengan ust, ust ingat anti cm xjd marin"
"ok, ust"   
---macam nie baru saya faham apa yg ust nkkn, meskipun da confirm smlm, kene konfirm lg---

"awak, lau nk bentang nanti, sy xnak awak hanya sekadar tahu dan faham"
---ok, baru faham---

"dengan sy mesti pnctual, jgn nk lewat-lewat"
---ok, baru faham---

**Lain orang lain kehendaknya...setiap orang xsama**

**saya akan cuba sedaya upaya saya untuk faham orang di sekeliling saya**

**saya sayang orang yang berada di sekeliling saya.. saya SAYANG kerana Allah**

TAPI, 
sometimes sy keliru, keliru dengan pelbagai ragam...
lau inginkan bagaimana, cakap terus dengan saya...
saya ok...

kadang-kadang, sy confius dengan kehendak mereka-mereka..
setiap kali org sekeliling xpuas hati dengan saya, saya rasa mcam terganggu..
saya SUKA orang yang berterus-terang... 
mudah kerja saya di hari akan datang...

jika saya silap, TEGURLah saya..

No comments:

Post a Comment