hidup ini....

HiDuP iNi SaTu PeNcARiAn ^^,
Pencarian itu sangat bermakna kepada kita... Hasil pencarian itu amat berharga kepada kita... Malah ia akan memberi cahaya dalam kehidupan kita seharian.... Ayuh mencari... umat Islam takkan puas mencari... Pencarian Itu Sinar Buat kita yang Bergelar Umat Islam....

Tuesday, May 24, 2011

::cik -----> puan::



"sekarang...majlis mempersilakan ADUN Paloh Datuk Nazula Mat Diah 
diiringi penolong pengetua smk bandar chiku
bg menyampaikan hadiah...


dijemput para fasilitator untuk menerima hadiah..
. . . . . . . . . 
 seterusnya..


Puan Siti Norazami bt Mohd Ariffin"


lebih kure gitu la soro dan ayat pengerusi majlis..
aku lasung xperasaan yg didepan tu 'puan' langsung tidak..
yang aku perhatikan nama ku disebut betul-betul..
Alhamdulillah betul..
sebab biase nya nama ku di sebut norazmi @ nor azmi..


''k.mie, betul ke k.mie da kahwin?"
"aik...bakpo tibe2 nie..."
"sakni pengerusi sebut 'puan'.."
"ye ke..? xperasan plop, yg tau name dye sebut betul 'norazami' dan hati gembira 
serta jasad terus menuju ke pentas ambik hadiah"
"betul ke?"
"yap betul....puan kepada 13 org anak.."
"anak??!!"
"anak sedaro la..heheee"
"hahaaaaaa"



aku bawu perasaan yg aku digelarkan 'puan' setelah
adik-adik ku bertanya status sebenar ku...

sesudah selesai tamat majlis peramian penuntup..
terus aku di usik oleh en.mahfuz..
alahai..nasib la diri

kat dewan makan powm kena..
dr.sya powm apa kurang ye....
menyakat org no.1..


hal nie menjadi gurauan sampai la saat
akhir aku bersama fasilitator2 yang laen..
kuat aku dikenakan..
mmm...
pasrah dan redha..
ak ok je...


~that's misundrstd~
::its ok aku maafkan cik pengerusi tu::

No comments:

Post a Comment