hidup ini....

HiDuP iNi SaTu PeNcARiAn ^^,
Pencarian itu sangat bermakna kepada kita... Hasil pencarian itu amat berharga kepada kita... Malah ia akan memberi cahaya dalam kehidupan kita seharian.... Ayuh mencari... umat Islam takkan puas mencari... Pencarian Itu Sinar Buat kita yang Bergelar Umat Islam....

Thursday, April 28, 2011

"k.mie" tertukar "m.su"

semalam turn aku jaga budak-budak asrama yang tak balik...
semua nya 4 orang yang x balik...afiqah,husna,syafiqah dan farhana..
diorang semua nie adik-adik form 1...
 aku malas nak naik tidur kat dorm diorang,
so aku pun ajak la adik-adik tidur kat umah warden...

malam tu..diorang bisik-bisik sesama diorang....apa la adik-adik nak nie... pantas aku terlintas 'ke adik-adik nak wak air'...

''nak apa nie? kenapa bisik-bisik...nak wak air erk?''
''a'aaa pandai k.mie teka''
''hahaahaaaaa''
bergema satu umah...
''apa la adik-adik nie...nak cakap yang tu powm malu....k.mie bukan nya pe powm...da, jom kita wak air.."
semua bergegas ke dapur.....

ngah sembang-sembang kat dapur...
tibe-tibe...
''mai sini biar m.su buat"
o00pppsssss.......'m.su???!!!'
hahaaaaa....... aku tersasur.....
waaaaa malu nya kat adik-adik.... aku diam buat seketika...

kemana la fikiran ku melayan....
windu sangat kat anak-anak buah ku....
'anak-anak sdara ku....cuti sekolah nati balik la ya...m.su windu!!!'

No comments:

Post a Comment